FANDOM

Wioletka Baudelaire (ang.Violet Baudelaire) - najstarsza z sierot Baudelaire, jest protagonistką serii. Interesuje się tworzeniem wynalazków. W pierwszych tomach ma 14 lat a w tomie Groźna Grota kończy 15.

RelacjeEdytuj

(Rodzina) Jej rodzice zmarli gdy miała 14 lat, ale dowiadujemy się, że Wioletka kochała ich, a oni ją. Dla Klausa i Słoneczka jest naprawdę opiekuńczą siostrą, choć często wypomina sobie narażanie rodzeństwa na niebezpieczeństwo. (Quigley Bagienny) W Quigleyu była zakochana z wzajemnością. (Duncan i Izadora) Duncan, Izadora i Wioletka byli oddanymi przyjaciółmi. Pomagali sobie, a Duncan i Izadora, aby pomóc przyjaciołom postanowili biegać całą noc w programie WYCISK. (Olaf) Wioletka nienawidziła Olafa. Hrabia też nie cierpiał Wioletki, ale uważał że jest ładna.

RelacjeEdytuj

Wioletka Baudelaire (ur. 1985) Edytuj

kolacja                                                                                                                                            

WyglądEdytuj

Wioletka była według Hrabiego Olafa najładniejszą z sierot. Miała długie, brązowe włosy. Gdy obmyślała nowy wynalazek związywała je wstążką.

CharakterEdytuj

Wioletka od 14 lat musiała dojrzeć, aby zaopiekować się młodszym rodzeństwem. Była bardzo pomysłowa i mądra. Jest świetną wynalazczynią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki