FANDOM

Sędzia Straus w serialu netflixa

Justycja Straus była starszą kobietą, mieszkającą kiedyś naprzeciwko Hrabiego Olafa. Pracowała ona jako sędzia Sądu Najwyższego oraz prawdpodobnie należała do WZS.

Biografia Edytuj

Jako młoda kobieta Justycja chciała zostać aktorką jednak jej marzenia legły w gruzach, gdy dowiedziała się, że ma złą sylwetkę dlatego też oddała się prawu i została sędziną.

Przykry Początek Edytuj

Sędzia Straus mieszkała w bardzo zadbanym domu naprzeciwko okropnego domu Olafa. Gdy sieroty Baudlaire przybyły do Hrabiego kobieta wyszła aby się z nimi przywitać. Omyłkowo dzieci myślały, że będą z nią mieszkać, jednak ona powiedziała, że aktor mieszka na przeciwko. Po kilku dniach Justycja odwiedziła rodzeństwo aby dowiedzieć się jak się zadomowili. Dzieci w obawie, że kobieta ujrzy w jakich żyją warunkach postanowili porozmawiać z nią przed domem. W końcu Klaus spytał czy mogą pożyczyć od niej książkę o kucharstwie oraz opowiedział jej, że musza przygotować kolację. Sędzina wzięła dzieci do swojej biblioteki, skąd wzięły wszystkie potrzebne informacje oraz postanowiła pojechać z nimi na targ, gdzie kupili produkty na posiłek.

Gdy dzieci dowiedziały się, że Olaf wkręcił ich do nowej sztuki postanowiły ją odwiedzić w celu zbadania co może knuć Olaf. Justycja cieszyła się z wizyty dzieci oraz wzięła Słoneczko aby się pobawić w ogrodzie. Po pewnym czasie jeden ze wspólników Olafa zabrał dzieci do domu Olafa, co oburzyło sędzinę.

Aby doprowadzić do skutku swój plan, Olaf zatrudnił sędzie Straus do grania w jego sztuce, co przyjęła z radością. Na scenie odgrała swoją rolę, mówiąc prawdziwe słowa przysięgi małżeńskiej co doprowadziło do triumfu aktorzyny. Gdy dowiedziała się, że sztuka była tak naprawdę załamała się jednak Wioletka powiedziała jej, że podpisała dokument lewą ręką a jest praworęczna, a dokument musi być podpisany własnoręcznie. Po głębszym zastanowieniu kobieta przyznała dziewczynce rację co zakończyło się ucieczką Olafa oraz jego trupy ze sceny. Kobieta chciała zaadoptować dzieci jednak pan Poe powiedział, że muszą jechać do następnego opiekuna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki